.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه اعتماد 2شنبه

دو ديدار ؛ جمعي از اعضاي شوراي مرکزي سازمان دانش آموختگان ايران (ادوار تحکيم) با حضور در منزل عمادالدين باقي روزنامه نگار و فعال حقوق بشر، با خانواده وي ديدار کردند. در اين ديدار «فاطمه کمالي احمدسرايي» با تشريح روند بازداشت افزود؛ در تماس کوتاهي که همسرم طي چند روز اخير داشت از ما خواستند به دليل شدت گرفتن عوارض ناراحتي ديسک کمر، کمربند طبي وي را به زندان ببريم و اين مساله موجب نگراني ما شده است. همچنين جمعي از اعضاي شوراي عمومي دفتر تحکيم وحدت نيز با حضور در منزل «بهاره هدايت» با خانواده وي ديدار کردند.

پنجره يي رو به «همت» ؛ در حالي که سايت جهان نزديک به علي زاکاني از رضايت مقامات عالي رتبه از توقيف نشريه همت که بسياري از خواص را ياران هاشمي معرفي کرده و وي را صحنه گردان حوادث اخير دانسته خبر داد، مجله پنجره (نزديک به زاکاني) در شماره اخير خود تحليلي مشابه درباره طراحي سناريو «احمدي باي باي» توسط هاشمي و به صحنه آوردن موسوي منتشر کرد. به گزارش جهان يک مقام عالي رتبه نظام پس از اطلاع از توقيف نشريه «همت» از اين اقدام قوه قضائيه تمجيد و از تکرار چنين اهانت هايي ابراز نارضايتي کرده اند. اما همزمان نشريه پنجره- متعلق به زاکاني- نوشت؛ «شعار «احمدي باي باي» سناريوي هاشمي رفسنجاني براي حذف احمدي نژاد بود که توسط موج سبز در روزهاي پيش از انتخابات مطرح و از آن استفاده مي شد.» نويسنده مطلب در تحليلش افزود؛ « اينچنين بود که غهاشميف در دومين توافق بزرگ ميرحسين موسوي مرد به کنج عزلت رفته اين سال ها را به صحنه کشاند.»

نگراني از وضعيت خانجاني؛ خانواده «جهانبخش خانجاني» از وضعيت جسماني وي به واسطه شرايط جانبازي ابراز نگراني کردند. اين عضو شاخص حزب کارگزاران که 24 خردادماه بازداشت شد، به بيماري هاي قلب و اعصاب مبتلاست. گفتني است دادگاه جهانبخش خانجاني روز 19 دي برگزار شد اما حکم وي هنوز صادر نشده است البته مدتي پيش بازپرس پرونده براي وي وثيقه 200 ميليوني صادر کرد که همچنان مجوز تبديل آن صادر نشده است.

فيلترهاي جديد؛ در ادامه فيلترينگ سايت هاي خبري، سايت هاي «سلام» و «ملت» فيلتر شدند. در همين حال پايگاه خبري پارسينه پس از هشت روز مسدود شدن رفع فيلتر شد.

تمبر انتخابات توزيع نمي شود؛ تابناک خبر داد با وجود آنکه نزديک به 9 ماه از رونمايي تمبر انتخابات رياست جمهوري 22 خرداد مي گذرد هنوز اين تمبر در باجه هاي پستي و فروشگاه هاي عرضه تمبرهاي يادبود عرضه نشده است.

شاهين زينعلي آزاد شد؛ شاهين زينعلي فعال سياسي و مدني و عضو سابق دفتر تحکيم وحدت که يک روز پس از حوادث عاشورا در تهران بازداشت شده بود از زندان آزاد شد. به گزارش ادوارنيوز وي با سپردن وثيقه از زندان اوين موقتاً آزاد شد.

حواشي اجلاس اسلام آباد؛ نشست سه جانبه ايران، پاکستان و افغانستان که دو روز پيش در اسلام آباد برگزار شد با حواشي همراه بوده است. به گزارش ديپلماسي ايراني منابع آگاه که نخواستند نام شان فاش شود اظهار داشته اند ايران در ابتدا قصد داشته اجلاس را در تهران برگزار کند که با مخالفت دو کشور ديگر به خصوص پاکستان مواجه مي شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.